Bu rüya, aile bağlarının güçlenmesine ve sevgiye işaret eder. Ayrıca, aile içi dayanışmayı simgeler. Yeğene yapılan ziyaret, yakınlık ve iletişimi temsil eder.
Başarılarıyla ve itibarıyla tanınan bir kişiye, başarıları ile adından söz ettireceğine ve büyük ve kalıcı işlere imza atacağına delalet eder. Sevince ve güzel gelişmelere işaret eder.
Tez zamanda duyulacak hayırlı bir habere, rahatının ve konforunun yerine geleceğine, düşmanlarınızdan herhangi birinin kötü haberini alacağınıza, çok büyük sorunlardan ve sıkıntılardan herhangi bir darbe ve yara almadan kurtulacağına delalettir. Kendine güven ve başarıyı simgeler.
Çok karşılaşılan kötü durumların yakın bir zaman içinde son ereceğine, yaptığı bazı hayatlardan ötürü arkadaşlarla ve akrabalarla eğlenceli vakitler geçirileceğine, bolluğa, berekete, güce ve kuvvete, eşler arasını bozmaya çalışan bir kadının haneden uzaklaştırılacağına tabir olur. Aile hayatında mutluluğa ve uyuma işaret eder.
Pembe gelinlik ise yapılan bir hatanın kısa süre içinde düzeltileceğine yorulur. Yeni imkanların ve şansın habercisidir. Olumsuz açıdan, Dikkatli olman gerektiğine ve yanlışlardan kaçınmana işaret eder.
Sıkıntıdan sonra ferahlamaya ve kurtuluşa, aile hayatında çok güzel bir birlikteliğe yelken açılacağına, güzel paralar kazanmaya ve kimseye muhtaç olmamaya delalet etmektedir. Kişinin rekabetlerde üstün gelip kazanç sağlayacağına işaret eder.
Sevgi ve dostlukların pekişeceğine işaret eder.. Olumsuz perspektiften bakarsak, Kişinin iş yerinde de aile hayatında da iletişim bozuklukları yaşayacağına ve içine kapanacağına işarettir. İş hayatında yaşanacak olumlu değişikliklere işaret eder.
Rüyanın Anlamlarını Özetlersek:
Rüya tabircileri bu rüyanın:
Okuyucu Notu: Sayfamızda paylaştığımız rüya yorumlarında hem olumlu hem de olumsuz anlamlar yer alabilir. Çünkü rüyalar, kişiden kişiye değişen çok özel deneyimlerdir. Rüyanızdaki semboller size olumsuz hisler uyandırıyorsa olumsuz anlamlar, olumlu hisler veriyorsa da olumlu yorumlar sizin için daha uygun olabilir.
Faydalandığımız bazı kaynaklar: Ziba Kashef, Russell Grant, İmam Gazali, Jean Boushahla